Random Access Memories

Alltså. Daft Punk säger jag bara. Helt underbart är deras nya album. Är kär.
I alla fall, fredag blev inte som jag tänkt mig. Eller jo, kanske en lite annorlunda orginalfredag vart det. Degade i sängen framför serier med mina avokadomakor tills jag var tvungen att åka till tvhuset. Väl där fick jag vänta på min castingtur osvosv..Sen åkte jag in till stan, klämde lite på fina tyger och trådar (läs; kläder) och hittade snyggaste skorna på Scorett som jag tror jag ska införskaffa. Sen bar det av hemmåt för NYTTIG middag med mor min. Nu sitter jag här, har nyss doppat banan och jordgubbar i yoghurt och choklad och lagt dem i frysen. Nomnom. Planen var att jag skulle på någon fest någonstans men så blev det inte och jag är väl halvt besviken kanske men eftersom jag inte mådde något vidare i morse så kanske hemmakväll är det som gäller. I morrn ska jag btw på mitt första spinningpass ever...
/Sanna

Kommentera här: