Pon de Replay

It goes one by one, even two by two
Everybody in the club gon be rockin' when I'm through
Let the bass from the speakers run through ya sneakers
Move both ya feet and run to the beat.
 

Igår såg jag på Bring it on- All or nothing och nu har jag fått Rihannas låt på hjärnan. Har gått omkring och nynnat på den hela dagen. Som det kan gå!

Idag så hade vi massage på anatomiklassen och det var så skönt. Lätt det bästa på länge. På matten fick vi tillbaka proven och det gick bra och sedan på sista lektionen, historia, så såg vi på filmen Den nya människan. Se den! Jag och min redovisningsgrupp fick även veta vad vi fått för betyg på vår redovisning och det blev ett A. Vi blev jättechokade, vi trodde verkligen att vi skulle få sämre för vi var så nervösa.  

Såg jag ut såhär idag, T-shirt, jeans och converse i princip. Har ätit lite av det överblivna godiset också men snart ska jag göra iordning middag och fixa mig till träningen.  

Kommentera här: