Man mår som man förtjänar

 
Ett dygn. 24 timmar. 12 timmar dag och 12 timmar natt. Snarare 6 timmar natt och 18 timmar dag om man ska se det från mitt perspektiv. Om jag skulle gå in på detalj vad som hänt det senaste dygnet så skulle min text fylla mer än ett A4. Kan ju i alla fall säga att matte NP gick sådär, Valborg ägde och fyllde mig med lycka och tacksamhet för att jag har så många fina vänner (även dem som jag inte träffar så ofta som jag vill). Valborg satte sina spår i både kropp och själ och idag, efter att ha vaknat upp hos Malin-Nallina så var det mycket som cirkulerade runt i mitt huvud. När jag kom hem gjorde jag det jag gör bäst när jag har mycket att tänka på, tränar. 1 timme och 10 km senare så känndes huvudet lite klarare. Nu väntas fruktskål och mys framför lite serier... Man mår som man förtjänar

Kommentera här: