Your Call

Gammal bild på Tuvan och jag
Hej!
Den här dagen har varit, ja, urtrist. Spenderade morgonen och förmiddagen i sängen halvsovandes. Gick upp och käkade frukost, kollade på serier och pratade med Tuva i telefon i mer än en timme. Gud vad jag saknar henne! (hej co-blogger)
Tillfrisknat har jag gjort också! Det var bara en snabb liten förkylning som förmodligen orsakades av endast pollenallergi + jobb ute i 3h på kvällen och för lite sömn. Men nu har jag vilat upp mig och nu ligger helgen framför mig. Skön är det verkligen med tanke på denna hektiska, men snabba, vecka. Mycket har hänt! Vet inte riktigt vad som väntar i helgen eftersom jag mått halvbra hela veckan så är träning inget jag tänker hålla på med...Nu ska jag kolla film och sen käka cheesecake som bakades tidigare idag med systra mi.

Kommentera här: