badaboomragadish

Brygga i Egypten - El Gouna 2013
 
Hejhej hallå i stugan! Oj, vad glatt humöret var här tänker ni! Yes, it is faktiskt. Jag mår, efter månader av depp tp, väldigt bra. Känns ju grymt att kunna skicka ut lite positiv energi sen förra inlägget om deppig kärlek. Hah. Jag är i alla fall på toppenhumör för att jag fick idag besked om att jag ligger väldigt bra till när det kommer till betygen. Det gjorde mig väldigt glad. Nu måste jag bara spika NP så är allt klirrat och klart!
Juste, ang. depp-kärleks-inlägget: Jag lyssnade på Michaela Forni och Dasha Girines POD häromdagen där Daniel Paris gästade osv och han sa något i stil med att när han var yngre hade han mycket han var tvungen att ta itu med medans hans bekanta och vänner levde loppan och träffade partners osv men att han nu känner att han kan gå vidare i livet och lära känna sig själv och sedan träffa the one liksom. Det kanske är lite så det är - lösa problemen som finns i livet, lära känna dig själv och lära sig att älska sin person för att SEDAN träffa den personen som gör dig ännu lyckligare än du redan är. Yep. Det får vara min tro just nu.
/Sanna

Kommentera här: