I need your love


Man kan vara lycklig på flera olika plan. Det kan vara bland nära och kära men det kan också vara i en tom lägenhet när solen gått upp och väcker dig med sina strålar genom persiennerna. För att känna sig otroligt jävla glad och lycklig behöver man inte alltid vara omringad av människor. Jag är nog lyckligast på en lördagförmiddag liggandes i sängen med musik i öronen och mysiga kläder på mig. För det är då jag får tid till att reflerktera över veckan som gått eller de senaste dagarna. Det är då jag inser hur lycklig jag är. Det är inte lördagidag, men jag är ledig och jag ligger i min säng och mår förjävla BRA. Det är helt sjukt. Jag blir samtidigt lite rädd... Hur länge ska detta hålla i sig? Kanske ska sluta överanalysera och försöka leva i nuet...Ha en härlig dag!
/Sanna

Kommentera här: