I know we are falling apart

^Mår ju inte som tjejen på bilden alltså, bild från innan pollen fanns i luften
Vaknade i morse och tvingade mig själv att gå upp och göra mig i ordning för skola. Satt på en äng i 20 min, gick till ett utegym och hade idrott fast jag visste att det inte var en bra idé alls. Påväg tillbaka til skolan i en lökig buss så bestämde jag mig för att lyssna på kroppen som skrek "GÅ HEM SANNA OCH SOV" jag klarade helt enkelt inte av att vara kvar i skolan. Nu sitter jag hemma, med äggröra och macka och väntar på bättre tider. Nej men, ägg och macka är gott och jag klagar inte men hade ju varit najs att hänga ute i solen med friends osv. Ikväll är der popagandas artistsläpp och jag tänker köpa biljetter om det är bra band, mhm, sommaren kanske blir bra ändå
/Sanna

Kommentera här: