Here in your arms

Hej!
Känner att jag varit lagom positiv de senaste inläggen så kanske ska ta och vända på det lite. Hm, what to say som inte är negativt eller nedstämt? Ärligt så har jag inget bra att komma med. Har så mycket kul jag skulle kunna dela med mig men det känns som om jag bör undvika att skriva allt här. Jag menar man kan inte vara privat på en blogg, bara personlig. Visst, jag kanske har korsat den gränsen lite men jag kan ju försöka att inte gräva ner mig ännu djupare i mitt privatliv. Lite hemligheter får man ju ha, och det blir inte så kul om jag får höra något om mig själv i skolan som jag inte sagt. I morrn är det matte NP hela dagen och jag fasar som få, jag hoppas det går bra. Än en gång förundras jag över mig själv och min förmåga att välja fel. Ska alltså ha matte 2 nästa år fast jag är inte säker på att jag klarar matte 1

Kommentera här: