Hälften av dom som kämpar går under...

...och hälften av dom som älskar exploderar. Fri till slut.

 GAAAH, Håkan har gjort det igen, vilken ängel vilken kung! hehe, ja jag är grymt exalterad över hans nya album som bara är helt fantastiskt. Jag förstår inte hur han kan leverera hela tiden, så grym!

Och jag vet, har inte skrivit på länge men har verkligen inte haft tid, sååå mycket plugg och träning och bara kaos men nu kommer det kanske bli ett inlägg per dag iaf.

Så, idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Hade boxning på idrotten och har hållit på med en dans med mina kompisar som vi snart ska uppträda med. Men, idag var det även utdelning av Tranströmer stipendiet på min skola och självaste Tomas Tranströmer kom på besök vilket enligt mig var otroligt coolt! 

Håkanbilder från tumblr + två bilder på mig, en glad tjej med Håkanbok och en glad/ledsen tjej efter att ha slutat nian //Tuvalisa

Kommentera här: